неділя, 1 квітня 2018 р.

Тема 8. Ціноутворення.

Створивши таблицю, ми дійшли висновку, що ціна, запропонована нами в темі 3 є надто низькою,так як, зважаючи на усі витрати та загальну вартість матеріалів, бізнес міг вийти неприбутковим.

Ми вважаємо, що порівнювати свої ціни із цінами конкурентів є досить доцільним, так як без такого порівняння ми не можемо бути впевненими в тому, як задовільнити нашого покупця.

Тема 8 допомогла усвідомити, що будь-які маніпуляції з бажаною ціною, прибутком чи кількістю продажів будуть впливати на кінцеву ціну продукту. Так наприклад, якщо змінюється відсоток бажаного прибутку, змінюється і ціна продукту.

На жаль, спрогнозувати зростання чи падіння продажів досить важко, не маючи економічної освіти або досвіду праці в сфері бізнесу, проте маючи виважений покроковий план і знаючи про всі ризики, що пов'язані з веденням бізнесу та про його особливості, й у бізнесу є великий шанс на успіх. І нехай прибуде з вами сила!

3 коментарі:

  1. Справді, у вашої бізнес-ідеї є великий шанс на успіх. Розвивайтесь в тому ж напрямку!

    ВідповістиВидалити
  2. Ви не боїтесь якихось змін і це дуже добре у просуванні своєї справі, але у Вас там є одна помилка "Тема 9 допомогла усвідомити", це тема 8.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Велика сила передбачень! тема 9 допомагала нам ще в темі 8.
      Дякую, виправили)

      Видалити

Тема 10. Маркетингова стратегія.

Якщо вам дуже сумно, можете переглянути  нашу презентацію . Вона жовтенька і яскрава. Враховуючи те, що кожен учень десятого класу має мати...